fredag 23 oktober 2009

Raised Fist @ Magnet Club (20/10)

Yes så var det äntligen dags, sen Sound of the Republic kom ut för något år sedan har jag letat efter ett lämpligt tillfälle att se Raised Fist. Att det skulle bli i Berlin hade jag inte räknat med men tar det som en bonus.

Dagen var tisdag den 20/10 nådens år 2009 och platsen var Magnet Club i Berlin ( Greifswalder Strasse 212/213).
Förband: Deez Nuts och Endwell



Vad säger man om spelningen då? Ja lokalen var väl till att börja med inte direkt optimal, alldeles för liten scen var väl det största minuset. Spelningen däremot levde upp till mina höga förväntningar, bara att hålla fast sig och åka med. Dagen efter vaknade jag med träningsvärk på alla möjliga och omöjliga ställen, det måste ses som ett bra betyg bara det. Ett jäkla ös helt enkelt!

Summering
Lokal: 2/5 för litet men samtidigt svettigt och gemytligt.
Spelning: 5/5
Publikens engagemang: 4/5 svårt att stå still!
Övriga kommentarer: Stort tack till "Mr Merch" för öronpropparna, tror inte jag hade överlevt utan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar